+32 16 43 11 00
Bied uw personeel een nog fijnere werkplek aan met de Bringme Box
Op zoek naar een bijkomende dienst voor uw personeel, om hen een nog fijnere werkplek aan te bieden? Tip: geef hen (en uzelf) een Bringme Box!
Men koopt meer en meer online. Maar men is er niet wanneer de pakjes geleverd worden: overdag tijdens kantooruren. De oplossing? Een Bringme Box.
Een Bringme Box is een kast met afzonderlijke, afgesloten vakken. Ze kan geplaatst worden in een publieke ruimte op het werk, bijvoorbeeld in de inkomhal of in de kantine. Uw medewerkers kunnen zo al hun aankopen in alle discretie op het werk laten leveren, zonder de receptie ermee te belasten. Maar ook de strijk kan er in gedeponeerd worden, of het brood twee keer per week. Men kan ook pakjes laten ophalen, trouwens.
Hoe werkt het? Een koerier meldt zich aan via het aanraakscherm, kiest uw naam, en stopt uw levering in één van de vakken. De bestemmeling krijgt via een app bericht dat er iets voor hem geleverd is. Hij scant de QR-code op zijn app aan de Bringme Box, en het vak met zijn bestelling gaat vanzelf open.
Super handig dus, wat de werkplek nog fijner maakt voor iedereen. En alweer een concurrentieel voordeel dat helpt om goede mensen aan boord te halen en te houden! Uw collega’s zullen met name ook het ecologisch aspect appreciëren. Door de Bringme Box op de werkplek, kunnen leveringen makkelijk gebundeld worden. Minder verkeer dus, en minder CO2-uitstoot.
Ook in appartementsgebouwen, sportclubs, ziekenhuizen, universiteiten, enz. kan een Bringme Box geplaatst worden. Meer info: www.bringme.com
En de verzekering ervan? Daarvoor werkt het moederbedrijf van Bringme, Ertzberg, al bijna 30 jaar samen met ADD. U kunt de verzekering van uw Bringme Box mee laten opnemen in de inboedel van het bedrijf. Of u de inhoud van de vakken al dan niet mee verzekert, beslist u zelf als werkgever.
PS: Neen heren, dit hoeft niet te betekenen dat uw other significant half nog meer schoenen gaat kopen…